Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="5505"]

Współpraca z blogiem podróżniczym

Witam na blogu Zależna w podróży. Jeśli szukasz współpracy z blogerką podróżniczą, dobrze trafiłeś. Pozwól, że Ci przedstawię statystyki i korzyści z naszej przyszłej współpracy, a także opowiem o projektach do których obecnie poszukuję partnerów.

Zależna w podróży – statystyki bloga

  • wyświetlenia stron: 81 000
  • liczba sesji: 55 000
  • liczba unikalnych odwiedzin: 41 500
  • demografia: 66% kobiety / 34% mężczyźni
  • wiek czytelników: 25-34 (40%), 35-44 (21%)

O sile bloga jako platformy reklamowej najwięcej mówią wyniki konkretnych napisanych artykułów partnerskich. Poniżej przedstawiam wyniki artykułów napisanych w ostatnim roku we współpracy z markami i organizacjami turystycznymi.

Podane statystyki to średnia miesięczna z ostatniego roku. Na potrzeby klienta przesyłam mailem inne potrzebne dane, wraz ze statystykami artykułów, które przypominają tematyką artykuł, który mamy stworzyć z klientem.

Londyn Harry’ego Pottera – współpraca z portalem Musement
artykuł opublikowany w grudniu 2019 do dziś był wyświetlony przez 3900 osób (+30 dziennie). Artykuł wyświetlany jako 1. w Google na frazę “Londyn Harry Potter” i jako 2. na “muzeum harry potter londyn”. Kampania promowała wycieczki śladami Harry’ego Pottera i wejściówki do atrakcji oferowane przez portal. Ważny link na blogu spowodował, że na frazę “muzeum harry potter londyn” portal Musement jest obecnie na 1. pozycji w Google. 

link do artykułu: https://zaleznawpodrozy.pl/2019/12/06/najbardziej-magiczne-miasto-swiata-czyli-londyn-harryego-pottera/

W plecaku malucha – współpraca z nocnikami turystycznymi TRON
artykuł opublikowany w lipcu 2019 do dziś był wyświetlony przez 2300 osób. Artykułowi towarzyszyła kampania w grupie “Pokaż dziecku Polskę i świat”, na fanpage’u i Instagramie. Kampania promowała jednorazowe nocniki turystyczne dla dzieci w trakcie odpieluchowywania. Zdjęcia zostały wykonane we Włoszech.

link do artykułu: https://zaleznawpodrozy.pl/2019/07/11/co-zabrac-na-wakacje-z-dzieckiem/

Drezno i pierwszy wyjazd bez dziecka – współpraca z firmą obuwniczą Merrel
artykuł opublikowany w grudniu 2019 do dziś był wyświetlony przez 1130 osób (+10 dziennie). Artykuł wyświetlany jako 4. w Google na frazę “Drezno zwiedzanie” i jako 6. na “Drezno atrakcje”. Kampania promowała miejskie zimowe buty Haven Bluff. Prócz artykułu zostały opublikowane posty na fanpage’u, na Instastories i w feedzie Instagrama.

link do artykułu: https://zaleznawpodrozy.pl/2020/01/01/drezno-zwiedzanie-atrakcje/

List miłosny do Poznania – współpraca z Wielkopolską Organizacją Turystyczną
artykuł opublikowany w sierpniu 2019 do dziś był wyświetlony przez 3100 osób. Artykuł był częścią kampanii realizowanej w ramach Turystycznych Mistrzostw Blogerów – razem podczas projektu powstały 3 artykuły i jedno video, a także relacje na kanałach Social Media.

link do artykułu: https://zaleznawpodrozy.pl/2019/08/09/poznan-co-ciekawego-zobaczyc/
link do video: https://www.youtube.com/watch?v=H9N7KpvP7j8&t=6s

Promocja nie tylko na blogu

Każdy influencer specjalizuje się w innej platformie wywierania wpływu. Siłą Zależnej w podróży jest zdecydowanie blog, styl pisania i wysoka pozycja w wyszukiwarkach. Blog posiada DA 33 i jest uznawany za jeden z 20 najlepiej widocznych blogów podróżniczych w Google.

Jednak każda współpraca prócz tekstu na blogu łączy się z promocją w kanałach Social Media, w których Zależna w podróży jest rozpoznawalnym graczem.

Fanpage @zaleznawpodrozy

  • obserwuje 18 200 osób
  • średni zasięg posta 3000 osób
  • tygodniowy zasięg postów: 15 000
  • tygodniowa aktywność dotycząca postów: 1400
  • kobiety stanowią 83% obserwujących
  • najwięcej obserwujących ma 35-44 lat (35%) i 25-34 lat (28%)

Grupa Pokaż dzieciom Polskę i świat

Razem z trzema innymi blogerami założyłam i prowadzę największą w polskim internecie grupę o podróżowaniu z dziećmi: “Pokaż dzieciom Polskę i świat”. Na chwilę obecną posiada 9000 członków, a miesięcznie pojawia się na niej ponad 5000 postów, komentarzy i reakcji. To znakomite miejsce na promocję rodzinnych hoteli, atrakcji dla dzieci, a także sprzętu turystycznego dla młodych podróżników. Możliwe są współprace łączone, w które zaangażowani są wszyscy administratorzy grupy

Instagram @zaleznawpodrozy

  • 6600 obserwujących
  • 57% kobiety, 43% mężczyźni
  • głównie w wieku 25-34 lat (40%) i 35-44 (29%)
  • publikowane zdjęcia i relacje z wyjazdów
  • zwłaszcza temat podróżowania z dzieckiem

Zależna w podróży na Youtubie

W tym roku stawiam pierwsze kroki w tworzeniu filmów video, które publikuję na fanpage’u, ale także na Youtubie. Skupiam się na tematyce małych miasteczek i życiu Slow Life. Choć mój kanał jest na razie niewielki, to zamieszczone filmy cieszą się dobrą oglądalnością. Samo video o Cefalu na Sycylii widziało już ponad 1100 osób.

link: https://youtu.be/pBUScVGU1hY